Ana Sayfa / Hakkýmýzda / Yeni Üyelik / Üye Giriþi / Müþteri Hizmetleri
0266 713 01 53  
Kategoriler
Sayfalar
 Alýþveriþ Yardým
 
 Gizlilik Politikasý
 
 Garanti ve Ýade Þartlarý
 
 Hakkýmýzda
 
 Mesafeli Satýþ Sözleþmesi
 
Alýþveriþ Sepeti


Sepete Git
Beðenilen Ürünler
Son Ýnceledikleriniz
  Þýk cam vazoda gül...

  Duvak

  13 adet gül buketi

  Renkli dünyalar

  Pembe gerbera buke...

En Çok Satýlanlar
 Sepette 17 adet gül

 Kýrmýzýnýn büyüsü

 Vazoda 11 adet kýrmý...

 21 adet gül buketi

 kutuda tek gül

 Renkli kýr çiçekleri

 Duvak

 Duvak

 Duvak

 Duvak



 
 
 Garanti ve İade Åžartları
 

 

Garanti ve Ýade Þartlarý

I. Vazgeçme:
Almýþ olduðunuz ürünü ambalajý açýlmadan, kullanmadan, bozulmasýna imkan vermeden satýþ faturasý tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu bozulmuþ, tekrar satýþa sunulma özelliðini kaybetmiþ, baþka bir müþteri tarafýndan satýn alýnamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler eðer var ise standart aksesuarý ile birlikte eksiksiz ve hasarsýz iade edilmelidir. Ýade ürünlerinizi, ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranýz ve sipariþ numaranýzý içeren mesajý e-posta adresimize veya iletiþim(müþteri hizmetleri) bölümümüze gönderiniz. Müþteri hizmetleri gönderdiðiniz e-mail aracýlýðý ile sizinle temasa geçecek, ürünü nasýl iade edeceðiniz size bildirilecektir. Ýade nedeniyle ödenecek taþýma masraflarý tüketici tarafýndan karþýlanacaktýr.

II. Taþýma Sýrasýnda Hasar Görmüþ Ürünler:
Taþýma sýrasýnda hasar görmüþ ürünü tespit etmek için kapýnýza gelen sipariþi  kargo yetkilisinin yanýnda açýp faturasý ile karþýlaþtýrýnýz. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadýðýný kontrol ediniz. Almýþ olduðunuz üründe tahribat veya eksiklik olmasý koþulunda kargo görevlisinin yardýmý ile tutacaðýnýz tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldýðýnýz kabul edilip iade iþlemi gerçekleþtirilmez. Fiþsiz, faturasýz ve tutanaksýz gönderilmiþ olan ürünlerin iadeleri firmamýz tarafýndan kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafýmýza ulaþmasýný takip eden 14 gün içerisinde ürün bedelinin müþterinin kredi kartýna iade edilmesi için firmamýz giriþimde bulunur. (Not: Ürün iadesinde banka tarafýndan kaynaklanan aksaklýklardan bu site sorumlu deðildir.) Talep ederseniz taþýma sýrasýnda hasar görmüþ olan ürününüzün yerine ayný veya eþ deðerde baþka bir ürün alabilirsiniz.

III. Ayýplý Ürünler:
Teslimat sýrasýnda fark edilemeyip ürünün uygulamasýnda meydana çýkan ayýplý ürünleri hatalarýný belirterek fatura ve sipariþ numaralarýnýzý içeren mesajý e-posta adresimize veya iletiþim bölümünü kullanarak gönderiniz. Müþteri hizmetleri göndermiþ olduðunuz gerekçenizi uygun görürse faturanýzla birlikte almýþ olduðunuz ürünü test etmek için firmaya yollar. Yapýlan inceleme sonunda firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise tüketiciden alerji durumunu açýklayan doktor raporu istenir. Alýnan doktor raporunun müþteri hizmetlerine ulaþtýrýlmasý halinde tüketicinin talebine göre ayný ücrette baþka bir ürün veya ödeme iptali iþlemi gerçekleþtirilir.

Ayýplý Ürünlerde iade edilen ürünün taþýma masraflarý tarafýmýzdan karþýlanacaktýr.




Ana Sayfa  |  «« Geri Dön

 
   

    Üyelik Ýþlemleri
  » Yeni Üyelik
  » Üye Giriþi
  » Önceki Alýþveriþlerim
  » Þifre Hatýrlatma
  » Satýþ Sözleþmesi


    Alýþveriþ Ýþlemleri
  » Alýþveriþ Sepeti
  » Hediyeler
  » Karþýlaþtýrma Tablosu
  » Online Ürün Kataloðu
  » Hesap Numaralarýmýz


     Müþteri Hizmetleri
  » Sýkça Sorulan Sorular
  » Garanti ve Ýade Þartlarý
  » Müþteri Hizmetleri
  » Gizlilik Politikasý
  » Sipariþ Takip



Copyright © 2019 KARDELEN ÇÝÇEKÇÝLÝK
her hakký sakldýr.
Yazýlý izin olmadan kopyalanamaz veya taklit edilemez.
Site Haritasý
Bu site, Doruk Bilgi Teknolojileri - E-Ticaret Paketi ile hazýrlanmýþtýr.
0