Vazgeçme:
Almýþ olduðunuz ürünü ambalajý açýlmadan, kullanmadan, bozulmasýna imkan vermeden satýþ faturasý tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu bozulmuþ, tekrar satýþa sunulma özelliðini kaybetmiþ, baþka bir müþteri tarafýndan satýn alýnamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler eðer var ise standart aksesuarý ile birlikte eksiksiz ve hasarsýz iade edilmelidir. Ýade ürünlerinizi, ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranýz ve sipariþ numaranýzý içeren mesajý e-posta adresimize veya iletiþim(müþteri hizmetleri) bölümümüze gönderiniz. Müþteri hizmetleri gönderdiðiniz e-mail aracýlýðý ile sizinle temasa geçecek, ürünü nasýl iade edeceðiniz size bildirilecektir. Ýade nedeniyle ödenecek taþýma masraflarý tüketici tarafýndan karþýlanacaktýr.
Taþýma Sýrasýnda Hasar Görmüþ Ürünler:
Taþýma sýrasýnda hasar görmüþ ürünü tespit etmek için kapýnýza gelen sipariþi kargo yetkilisinin yanýnda açýp faturasý ile karþýlaþtýrýnýz. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadýðýný kontrol ediniz. Almýþ olduðunuz üründe tahribat veya eksiklik olmasý koþulunda kargo görevlisinin yardýmý ile tutacaðýnýz tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldýðýnýz kabul edilip iade iþlemi gerçekleþtirilmez. Fiþsiz, faturasýz ve tutanaksýz gönderilmiþ olan ürünlerin iadeleri firmamýz tarafýndan kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafýmýza ulaþmasýný takip eden 14 gün içerisinde ürün bedelinin müþterinin kredi kartýna iade edilmesi için firmamýz giriþimde bulunur. (Not: Ürün iadesinde banka tarafýndan kaynaklanan aksaklýklardan bu site sorumlu deðildir.) Talep ederseniz taþýma sýrasýnda hasar görmüþ olan ürününüzün yerine ayný veya eþ deðerde baþka bir ürün alabilirsiniz.
Ayýplý Ürünler:
Teslimat sýrasýnda fark edilemeyip ürünün uygulamasýnda meydana çýkan ayýplý ürünleri hatalarýný belirterek fatura ve sipariþ numaralarýnýzý içeren mesajý e-posta adresimize veya iletiþim bölümünü kullanarak gönderiniz. Müþteri hizmetleri göndermiþ olduðunuz gerekçenizi uygun görürse faturanýzla birlikte almýþ olduðunuz ürünü test etmek için firmaya yollar. Yapýlan inceleme sonunda firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise tüketiciden alerji durumunu açýklayan doktor raporu istenir. Alýnan doktor raporunun müþteri hizmetlerine ulaþtýrýlmasý halinde tüketicinin talebine göre ayný ücrette baþka bir ürün veya ödeme iptali iþlemi gerçekleþtirilir.
Ayýplý Ürünlerde iade edilen ürünün taþýma masraflarý tarafýmýzdan karþýlanacaktýr.